0

Spørsmål & svar

Vi er kjent for vår lynraske levering. Bestiller du før klokken 15:00 på hverdager
sender vi pakken din samme dag. Bestiller du etter 15:00 sender vi ut ordren
innen en virkedag fra ordren er lagt inn.
(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider.)

Hvor kort er leveringstiden?

Bestiller du varer før klokken 15:00 på hverdager sendes ordren samme dag.  Bestiller du etter 15:00 sender vi ut ordren innen en virkedag fra ordren er lagt inn. Pakken ankommer etter 1-3 virkedager.
Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider.

Hva koster frakten?

Vi har en fast fraktpris på 69 kr uansett hva du bestiller og hvor i Norge du bor. Velger du å betale på Posten med Postoppkrav kommer det en tilleggsavgift på 29 kr. Total fraktkostnad inklusiv eventuell avgift kommer tydelig frem i kassen før du betaler. Det forekommer ingen tillegg ved betaling med kort, Klarna eller PayPal.

Hvor er pakken min?

Senest en virkedag etter du har satt din bestilling får du en e-post fra oss med kollinummer & sporingslink fra Posten. Har du ikke mottatt bestillingen innen 10 arbeidsdager etter at du har mottatt leveransebekreftelse fra oss ber vi deg kontakte kundeservice for å se om noe har skjedd med bestillingen di.

Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Ønsker du å avbestille eller endre en ordre må du ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig etter satt ordre. Pakken din pakkes og sendes samme dag dersom du bestiller før kl 15:00 på en hverdag. Tar du kontakt umiddelbart etter bestilling, og før ordren din er pakket, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket ditt.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?

Vi sender ordrebekreftelse via e-post. Kontroller derfor alltid at du har skrevet inn e-postadressen din riktig, dette er den vanligste årsaken til at ordrebekreftelsen uteblir. En annen årsak kan være at spam-filteret ditt blokkerer visse mail.

Kan jeg bytte varen i butikk?

Dersom du har bestilt feil størrelse eller lignende kan du selvsagt ta turen til din nærmeste Session-butikk for å bytte varen. Husk å ta med ordrebekreftelsen/plukklista som kvittering.

Finn din nærmeste butikk her

Hvordan bytter jeg på nett?

Legg ved en kopi av ordrebekreftelsen/plukklista og skriv ned varenummer (SKU) + størrelsen du ønsker. Bruk Posten´s “Norgespakke” når du sender varer i retur. Dette gir deg mulighet til å spore pakken i etterkant.

Les mer om Bytte&Retur her

Hvordan kontakter jeg dere?

For å få behandlet din forespørsel fortest mulig kontakter du oss ved å klikke her.
Du kan ringe oss alle hverdager mellom 09.00 og 16.00 på 47 20 20 60

Hva er det minste beløpet jeg kan handle for?

Det er ikke noe minstebeløp for å handle på session.no

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

På session.no kan du betale med VISA/Mastercard, Klarna Konto, Klarna Faktura og Postoppkrav. Betalingen din behandles alltid av en trygg tredjepart. Kontoen din belastes ikke før varen er gjort klar og sendt ut, det gjør at du kan være trygg på at du får det du betaler for.

Hvordan kommer jeg i kontakt med KLARNA?

Dersom du har bestilt faktura eller delbetaling gjennom Klarna må alle spørsmål angående dette rettes mot Klarna direkte.
Kundeservice og support til Klarna finner her

Kan jeg få tilsendt klistermerker?

Vi legger alltid med gratis klistremerker i din bestilling. På grunn av stor etterspørsel av gratis klister må du selv betale porto om du ønsker dette tilsendt.

Send et brev til :

Session Webshop
Kirkegaten 17
4006 Stavanger

I brevet legger du med et nytt brev med din adresse og 2 stk frimerker. Så sender vi deg gratis klister.