Reklamasjon
Hvis produktet du har kjøpt, ikke fungerer eller har blitt defekt under produksjon, kan du be om å gjøre en reklamasjon. For raskest behandling stikk innom en av våre butikker så vi får sett på produktet.
Kontakt oss straks defekten oppdages. Så snart anmodningen din er komplett behandler vi saken din - i de aller fleste tilfeller er dette en kort og effektiv prosess. I enkelte tilfeller er det nødvendig at vi tar forespørselen din videre til leverandøren som har produsert varen.
Spørsmål og svar om reklamasjon:
Chat med oss
Åpningstider:
Man - Fre 10:00 - 15:00
Dersom vi er offline kan du legge igjen en beskjed, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Ring oss
Åpningstider:
Man - Fre 10:00 - 15:00
På grunn av stor pågang på telefon anbefaler vi deg å bruke chat. Ha gjerne ordrenummeret ditt klart før du ringer, så vi enklere kan hjelpe deg.
Send oss en e-post
Åpningstider:
Man - Søn 00:00 - 24:00
Obs! Dette er e-posten til Session Webshop. Ønsker du å kontakte en av våre butikker finner du full kontaktinfo til din lokale butikk her.